Klachtenprocedure meubelen
We doen er alles aan om je de best mogelijke service te bieden, maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 013-3030056 (van dinsdag t/m zaterdag aanwezig van 10-17 uur, vrijdag tot 20:00 uur) of per mail via info@loft8-home.nl.
Bij de aankoop van nieuwe meubelen geldt een volledige garantie van 2 jaar vanaf de datum van levering conform de CBW-voorwaarden. Als je een gebrek of probleem constateert, verzoeken wij je om de klacht te mailen aan info@loft8-home.nl.
Graag voorzien van de volgende gegevens:
- Je naam, adres en telefoonnummer
- Je ordernummer of kopie van de kassabon
- Het artikelnummer of de productnaam
- Omschrijving van de klacht
- Duidelijke foto’s van het probleemgebied (zowel van dichtbij als van het product in totaal). Deze hebben wij nodig om de noodzakelijke reclamaties te kunnen doen richting onze leveranciers.
Zonder deze gegevens kunnen wij jouw klacht helaas niet goed in behandeling nemen.
Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna binnen vijf werkdagen contact met je op voor een inhoudelijke reactie. Wij doen ons uiterste best je klacht - samen met onze leveranciers - snel en vakkundig op te lossen, zodat je weer snel plezier heeft van jouw meubel.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht en komen we er samen echt niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Wonen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).